Druk plakatów reklamowych


Czy plakaty reklamowe są skuteczną formą promocji ?

W dobie natłoku informacji przekazywanej przede wszystkim przez media internetowe znaczenie tradycyjnej reklamy wizualnej wbrew pozorom nie zeszło na drugi plan. Wprost przeciwnie – atrakcyjna grafika z tekstem wydrukowana na materiale najwyższej jakości i usytuowana w widocznym miejscu budzi zainteresowanie i przyciąga wzrok. Plakaty reklamowe są stosunkowo niedrogim i bardzo skutecznym nośnikiem reklamowym. Mogą pełnić różne funkcje – na przykład budować i umacniać markę, dostarczać informacji o eventach i wydarzeniach, promować konkretny produkt czy zapowiadać promocje cenowe. Dobrze zaprojektowany plakat reklamowy przemawia do odbiorcy w dwojaki sposób – tekstem i grafiką. Optymalne połączenie tych dwóch elementów to kluczowa sprawa przy projektowaniu i wydruku plakatów reklamowych.

Jak powstają plakaty na zamówienie ?

Nasza oferta nie ogranicza się wyłącznie do druku plakatów. Jeżeli klient nie dysponuje gotowym projektem nasz dział graficzny jest w stanie wykorzystać wskazane motywy graficzne – na przykład logo firmy lub zdjęcie produktu. Nasz doświadczony doradca pomoże również wybrać optymalną technikę i format plakatu. W wydruku plakatów na zamówienie nie narzucamy żadnego, minimalnego nakładu. Możemy zrealizować zamówienie począwszy od jednej sztuki a skończywszy na zamówieniach wielkonakładowych.

Jak zamówić wydruk plakatów w Warszawie ?

Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie i ustalić z naszym doradcą kolejne kroki zamówienia. Nasza oferta skierowana jest nie tylko do mieszkańców i firm z województwa mazowieckiego – możemy poszczycić się usatysfakcjonowanymi klientami z całej Europy. Druk plakatów można też zamówić on-line. W tym celu należy przygotować projekt w formacie PDF, skali 1:1 i rozdzielczości 200 dpi. Plik nie przekraczające objętości 50MB można wysłać bezpośrednio mailem. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom druk plakatów reklamowych realizujemy w dowolnym rozmiarze – od standardowego A4 aż po druk wielkoformatowy o szerokości do 150 cm i dowolnej długości. Niezależnie od wielkości nakładu wszystkie zamówienia realizujemy terminowo, zajmujemy się także organizacją dostawy na terenie całej Polski i Unii Europejskiej.

Jakie techniki druku plakatów reklamowych oferujemy naszym klientom ?

Oferujemy druk solwentowy (dla małych nakładów, ale dużych formatów), druk cyfrowy (dla małych nakładów i małych formatów) oraz druk offsetowy (dla małych i średnich formatów i dużych nakładów).

– Plakaty wielkoformatowe drukowane są na kredzie satynowej 200 g – już od 1 sztuki i od wielkości A2 (420x594mm). Do drukowania plakatów wielkoformatowych używa się plotera Roland XJ.

– Plakaty drukowane cyfrowo to plakaty w formacie A4 i A3 w nakładach do 200 sztuk, gdzie cena względem nakładów jest w najlepszych proporcjach. Drukowane są one na kredzie matowej 150 g, 200 g, 250 g.

– Plakaty offsetowe to plakaty w formatach od A4 do B1, w nakładach dowolnych, powyżej 200 sztuk. Drukowane są one na kredzie matowej lub błyszczącej w gramaturach od 130 g do 250 g.

Dodatkowo plakaty solwentowe możemy zabezpieczyć laminatem (matowym lub błyszczącym), co efektownie  podbija kolorystykę. Plakaty reklamowe można również zabezpieczyć laminatem z obu stron, aby lepiej sprawdzały się jako wkłady do potykaczy zewnętrznych.

Jak optymalnie wykorzystać plakaty reklamowe ?

Obecnie do najpopularniejszych zastosowań plakatów należy promocja różnego rodzaju imprez kulturalnych – wystaw, wernisaży, koncertów i projekcji filmów. Kolejnym przykładem wykorzystania plakatu jest zastosowanie go jako elementu większej kampanii reklamowej realizowanej za pomocą mediów, ulotek, rollupów bądź innych środków. Tego typu plakaty najlepiej spełniają swoją rolę nie tylko w bezpośredniej lokalizacji eventu lub sprzedaży, ale w miejscach masowo uczęszczanych –  na przystankach autobusowych, stacjach metra, windach, centrach handlowo-usługowych, lobby biurowców, miejscach przeznaczonych do spędzania wolnego czasu takich jak obiekty sportowe, kulturalne czy ciągi spacerowe.

Co charakteryzuje dobry plakat reklamowy ?

Plakat sam w sobie uznawany jest za dzieło sztuki. Świadczą o tym liczne wystawy plakatów, a polska szkoła plakatu powstała w latach 60-tych ubiegłego stulecia zdobyła uznanie na całym świecie. Plakat reklamowy jest specyficznym rodzajem plakatu, który ma za zadanie połączyć  wrażenia artystyczne z mocnym i czytelnym przekazem. Dlatego prawidłowo zaprojektowany i wydrukowany plakat musi spełniać pewne warunki, a do najważniejszych należą:

  • przyciągająca wzrok grafika, widoczna z pewnej odległości, nie „przeładowana” drobnymi, mało czytelnymi elementami
  • prosty i w miarę krótki tekst – zamiast opisów i złożonych informacji lepiej zadziała krótkie, związane z tematyką plakatu hasło
  • kolorystyka – wyrazista i zgodna z otoczeniem, w którym plakat jest eksponowany
  • styl spójny z produktem lub reklamowanym eventem
  • odpowiedni format – w zależności od tego, z jakiej odległości plakat ma być czytelny
  • właściwe dobrana, czytelna czcionka spójna z elementami graficznymi plakatu
  • dobór grafiki, tekstu i stylu do określonej grupy docelowej w zależności od wieku, wykształcenia i zainteresowań
  • możliwie najwyższa jakość wydruku

Specjaliści od marketingu twierdzą, że trafnie zaprojektowany plakat reklamowy ma o wiele większe oddziaływanie na potencjalnego zainteresowanego niż przeceniana nieco reklama w internecie. Oddziaływanie „żywym” obrazem jest niezwykle sugestywne i o wiele lepiej zapada w pamięć niż przewijające się szybko w wielkich ilościach reklamy medialne. Nie stanowi również ingerencji w przestrzeń publiczną lub prywatną – tak jak wszechobecne i rzadko wnikliwie czytane ulotki.

Wydruk plakatów w wysokiej rozdzielczości na wysokiej jakości papierze podnosi również zaufanie do firmy lub przedsięwzięcia.

Czy druk plakatów reklamowych opłaca się przedsiębiorcy ?

W porównaniu z innymi nośnikami wydruk plakatów reklamowych jest stosunkowo niedrogą formą promocji. Posiada również inne zalety – można w każdej chwili dowolnie zwiększyć jego nakład. Plakat spełnia swoje zadanie od razu –  już w momencie ekspozycji – nie potrzebuje pozycjonowania ani określonej ilości wyświetleń. Oprócz treści i jakości samego plakatu kluczową sprawą dla przedsiębiorcy jest zaplanowanie miejsca i czasu ekspozycji takiego, aby przekaz trafił do największej liczby odbiorców z grupy docelowej.

Zainteresowany?

Zapytaj o wycenę Twojego zamówienia

604 77 20 78 .