Blog
Dlaczego kolory na wydruku różnią się od tych na ekranie?
Niezgodność kolorystyczna projektu wyświetlanego na ekranie komputera i prezentowanego na gotowym druku to częsta przyczyna reklamacji w drukarniach, dlatego warto przyjrzeć się bliżej temu tematowi.
Ile kosztuje druk plakatów reklamowych?
Plakaty niezmiennie cieszą się popularnością w branży marketingowej, ponieważ są uniwersalnym, a przy tym stosunkowo niedrogim nośnikiem reklamy. Dlatego drukowanie plakatów reklamowych to jedna z podstawowych usług każdej drukarni – możesz ją znaleźć także w naszej ofercie.
Praca w drukarni – jak naprawdę wygląda zawód drukarza?
Praca w drukarni wydaje się łatwym i przyjemnym zajęciem, ze względu na rosnącą automatyzację niewymagającym specjalistycznych umiejętności ani zaangażowania.
Wielkoformatowe naklejki foliowe na witryny – skuteczna i estetyczna reklama
Wielkoformatowe naklejki foliowe przeznaczone na witryny to świetny sposób na promocję, dlatego tak chętnie wykorzystują je różnego rodzaju sklepy i punkty usługowe, zwłaszcza te, które nie posiadają wiele wolnej przestrzeni do postawienia roll-upu czy potykacza.
Druk wielkoformatowy – skuteczna reklama i nie tylko
Nasza drukarnia oferuje – z przeznaczeniem do celów marketingowych i nie tylko – dwa rodzaje druku: małoformatowy oraz wielkoformatowy.
Przygotowanie projektu do druku – dlaczego skład jest tak ważny?
Przygotowanie projektu do druku, czyli jego skład, to skomplikowany, wieloetapowy proces, który wprawdzie dziś, w erze komputerów, nie zajmuje już tak dużo czasu jak kiedyś, ale wciąż wymaga specjalistycznych kompetencji.
Banery reklamowe – skuteczna reklama w przestrzeni publicznej
Reklama w przestrzeni publicznej może zostać zrealizowana na wiele różnych sposobów, jednak najpopularniejszym i najefektywniejszym w większości przypadków są banery reklamowe, czyli wielkoformatowe druki montowane najczęściej na fasadach budynków i ogrodzeniach.
Jak przygotować dobry folder reklamowy?
Folder reklamowy, jako jedna z popularniejszych form reklamy tradycyjnej, niezmiennie stanowi ważny aspekt działań marketingowych wielu firm.
Uszlachetnianie druku – jak zwiększyć estetykę i trwałość materiałów reklamowych?
Nasza drukarnia stosuje nie tylko różne techniki druku, ale też różne techniki uszlachetniania gotowych wydruków. Dzięki nim ulotki, broszury, plakaty, billboardy oraz inne materiały reklamowe mogą zyskać dodatkowe walory estetyczne.
Czym się kierować przy wyborze etykiet samoprzylepnych?
Etykiety samoprzylepne to świetny sposób znakowania przedmiotów, przydatny zwłaszcza w sklepach i hurtowniach, gdzie każdy produkt musi mieć swoją naklejkę z ceną. Poza tym, że pełnią rolę nośnika informacji, etykiety samoprzylepne mogą stanowić też ciekawą ozdobę, a niekiedy również łączyć funkcję informacyjną z dekoracyjną.