Tablice reklamowe – Druk na PCV – Warszawa

Trwałe tablice reklamowe PCV o grubości od 3 do 10 mm stanowią doskonałą reklamę zarówno samej firmy, jak i jej usług, dlatego nasza drukarnia oferuje druk na PCV w każdego rodzaju formacie.

Tablice reklamowe – Druk na PCV – Warszawa

Technologia druku na PCV

Na podkład z PCV nanoszona jest folia matowa lub błyszcząca drukowana w technologii solwentowej. Stosowane przez nas wysokiej jakości tusze pozwalają na przedłużenie żywotności tej formy reklamy do kilku lat bez widocznych ubytków.

Największe dostępne płyty na jakich drukujemy mają wymiar 200×300 cm. Przy takich tablicach reklamowych druk wykonujemy z brytów o szerokości 100 cm z małą zakładką. Z jednego brytu drukujemy tablice do 150 cm szerokości.

Na życzenie klienta możemy wiercić otwory montażowe w tablicach reklamowych lub zamocować z tyłu taśmę dwustronnie klejącą.

Zalety tablic reklamowych na PCV

Druk na PCV jest wodoodporny i wytrzymały, dlatego tablice reklamowe wykonane tą techniką wykazują się dużą odpornością na warunki atmosferyczne oraz różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Laminat UV zapobiega przed blaknięciem kolorów, a także przed porysowaniem i przypadkowym rozdarciem wydruku. Z reguły do ekspozycji zewnętrznej tablic reklamowych używa się laminatu błyszczącego, a do ekspozycji wewnętrznej – laminatu matowego. To zapewnia im lepszą widoczność i czytelność w każdych warunkach, zarówno w naturalnym świetle dziennym, jak i przy sztucznym oświetleniu. Dużą zaletą laminowanego druku na PCV jest też łatwość czyszczenia – w jeśli się zabrudzą, można je szybko i bez problemu umyć, nawet przy pomocy detergentów, Powłoka laminatu chroni wydruk. Poza tym druk na PCV jest bardzo funkcjonalny, cechuje go wyjątkowa elastyczność i stosunkowo niska waga.

Zastosowanie tablic reklamowych na PCV

Tablice reklamowe na PCV są bardzo popularnym rozwiązaniem często stosowanym w przypadku reklam o małej powierzchni, szyldów czy tabliczek na drzwiach. Można je stosować na przykład jako elementy mebli w sklepach lub jako tablice informacyjne. Tablice z planem miasta Warszawa oraz tablice edukacyjne w różnych obiektach turystycznych są wykonane właśnie tą techniką – to zapewnia im długą żywotność, w końcu druk na PCV to gwarancja długiej ekspozycji. Ze względu na swoją wytrzymałość tablice reklamowe na PCV wykorzystywane są też często na wystawach plenerowych.

Dostawa tablic reklamowych na PCV

Warszawa i okolice: zapewniamy dostawę w cenie 30 zł – przy małych wydrukach. Duże tablice wystawiennicze należy odpowiednio zabezpieczyć i koszt transportu może być wyższy. Tablice o grubości 3 mm można zwinąć w rulon do transportu (choć nie jest to wskazane), większe jednak są już sztywne i jest to niewykonalne.

Tablice Hanger

Hanger to typ wiszącej reklamy, zamieszczonym na materiale miękkim, wykonanym z papieru, kartonu, lub twardym, wykonanym np. z metalu, plastiku. W drukarni Avatar oferujemy druk hangerów na nowoczesnej, lekkiej i nie przepuszczającej światła piance Foam.

Hangery to jeden z elementów POS (point of sales), zwanego też POSM (point of salesmaterials). POS to różnego rodzaju reklama, która spełnia swoją marketingową funkcję bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Hangery najczęściej umieszczane są w punktach sprzedaży jako prostokątne tablice podwieszone pod sufitem lub na wysoko umiejscowionych elementach konstrukcyjnych. Tablica może być zawieszana na sprężynie, żyłce lub sznurku.

Główną funkcją reklamy tego typu jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na produkt, ukształtowanie w nim świadomości marki i spopularyzowanie logo, rozumianego jako najważniejszy element identyfikacji wizualnej firmy. Logo jest łatwe do zauważenia właśnie dzięki umiejscowieniu go pod sufitem – dzięki temu można je dostrzec z dużej odległości.

Obecnie hangery stanowią integralny element aranżacji w takich lokalizacjach, jak banki, supermarkety, sklepy, salony samochodowe i sieci handlowe.

Ten typ reklamy jest bezpośrednio związany z punktem sprzedaży i stanowi skuteczny sposób na przykucie uwagi potencjalnego klienta. Szacuje się, że aż 70% decyzji o zakupie towaru lub skorzystania z usług jest podejmowanych właśnie w punkcie sprzedaży.

Tablice wystawiennicze – Warszawa

Charakterystyka tablic wystawienniczych

Tablice wystawiennicze stanowią niezastąpiony system ekspozycji reklam tekstowych i graficznych w plenerze, choć można je wykorzystać również w biurach, sklepach czy punktach usługowych. Ich niezaprzeczalną zaletą jest wygoda użytkowania i wielofunkcyjność. Tablice wystawiennicze znajdują wszechstronne zastosowanie w każdej branży i mogą być nośnikiem różnego rodzaju treści, nie tylko reklamowych, ale też informacyjnych. Poza tym tablice wystawiennicze mają dodatkowo tę zaletę, że są dostępne w dowolnych formatach. Wprawdzie wymiary tablic drukowanych na PCV nie mogą przekraczać 300×200 cm, ale jeśli zależy Ci na większej reklamie, nie ma problemu – tablice mogą być łączone.

Zastosowanie tablic wystawienniczych

Tablice wystawiennicze to wielofunkcyjne rozwiązanie reklamowe sprawdzające się zwłaszcza w przypadku firm wystawiających się na wszelkiego rodzaju imprezach branżowych, na przykład targach czy konferencjach. Większość tablic wystawienniczych przeznaczona jest do zastosowania mobilnego – można je więc postawić w dowolnej, zamkniętej lub otwartej, przestrzeni i przenosić z miejsca na miejsce, w zależności od potrzeb. Istnieje jednak również możliwość ich przymocowania na ścianie lub zawieszenia. Swego czasu wykonywaliśmy tablice wystawiennicze dla dużych sieci marketów w mieście Warszawa, gdzie służyły jako hangery, jako że, ze względu na swoją małą wagę, idealnie nadają się do podwieszenia pod sufitem.

Techniki druku tablic wystawienniczych

Do wyboru są dwie techniki druku tablic wystawienniczych:

  • druk na PCV (3,5, 8,10 mm);
  • druk na piance (5,10 mm).

Proces wykonania reklamy wystawienniczej sprowadza się do tego, że na podkład – piankę lub płytę PCV – nanoszona jest monomeryczna folia matowa lub błyszcząca drukowana w technologii solventowej. Dzięki temu tablice są bardzo trwałe, a stosowane przez nas wysokiej jakości tusze pozwalają na dodatkowe przedłużenie żywotności tej formy reklamy do kilku lat bez widocznych ubytków. Dla zabezpieczenia tablicy możemy zastosować też laminowanie, które jeszcze bardziej ją wzmocni, a także uodporni ją na działanie promieni UV.

Projekty tablic wystawienniczych

Pliki przeznaczone do stworzenia reklamy na tablicach wystawienniczych należy przygotować wg następującej specyfikacji:

  • kolorystyka CMYK,
  • format PDF,
  • skala 1:1,
  • rozdzielczość 200 dpi.
  • Spady: 5 mm.

Druk na piance (5-10 mm)

Tablice na piance to rozwiązanie często stosowane na wystawach, w sklepach czy targach. Z reguły nie nadają się one do użytku na zewnątrz, wykorzystuje się je raczej jako element reklamy wewnętrznej, ponieważ są bardzo lekkie i sztywne, a to w pomieszczeniach zamkniętych jest nieocenioną zaletą. Zwykle tablice na piankach ustawia się na stojakach, to pozwala na dużą mobilność – dzięki temu można postawić je w dowolnym miejscu, w którym chcemy stworzyć ekspozycję swojej marki i przyciągnąć zainteresowanie potencjalnych klientów. Maksymalny format takich tablic to 100×70 cm.

Zainteresowany?

Zapytaj o wycenę Twojego zamówienia

Zapytaj o wycenę Twojego zamówienia